سراب محبت

سراب محبت
نويسندگان

 
گفتی اهل آسمونی ولی من اهل زمینم
 

 
گفتی فاصله زیاده بین تو تا سرزمینم
 

 
گفتی قلب عاشق من مث انگشتر سادس
 

 
گفتی از وقتی رسیدی اومدی شدی نگینم
 

 
من دیوونه اسیرت شدم و تو هم نوشتی
 

 
بر سر عهدم می مونم تا همیشه نازنینم
 

 
حالا میگذره از اون روز جای ما انگار عوض شد
 

 
تو یه جور دیگه هستی ولی من بازم همینم
 

 
تو توی چشات چی داری که حالا من آرزومه
 

 
واسه یه لحظه حتی بیام و پیشت بشینم
 

 
گل سرخ دم دستت دریغ از یه شاخه چیدن
 

 
من باید از دور بیامو واسه ی تو گل بچینم
 

 
من به اون نقطه رسیدم که اگه حتی نباشی
 

 
همیشه بودی و هستی انتخاب آخرینم
 

 
انگار از دست من و دل باز تو رنجیدی عزیزم

***حاضرم بمیرم اما اخمای تو رو نبینم **



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:7 ] [ لیلا مجذوب ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 97274
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1